Iwona Zając grafiki 1920 x 1080 (3)
Poznaj sprawdzone i skuteczne metody pracy z dziećmi w wieku 0-6, które warunkują prawidłowy rozwój oraz uczenie się komunikacji językowej u dzieci do szóstego roku życia.

Zbuduj warsztat pracy korzystając z ćwiczeń i podpowiedzi dot. Stymulacji Funkcji Wzrokowych przekazanych przez specjalistkę.
Zapraszamy na kurs Stymulacji Funkcji Wzrokowych online z Iwoną Zając.
ĆWICZENIA PRZEDSTAWIONE W KURSIE SĄ PRZYDATNE DZIECIOM PRAWIDŁOWO ROZWIJAJĄCYM SIĘ
A KONIECZNE DLA DZIECI Z ZAKŁÓCENIAMI ROZWOJU.

 ❝ Szanowni Państwo.

Zawartość treści oraz przystępna forma kursu to prosty i łatwy sposób dostępny dla wszystkich – zarówno  terapeutów jak i rodziców, świadomych dorosłych, którzy pragną wspomóc swoich podopiecznych w prawidłowym widzeniu, postrzeganiu rzeczywistości, odbiorze wrażeń ich przetwarzaniu i  interpretacji.

Wiedza, która zdobędziecie, utwierdzi Was w przekonaniu, że to właśnie na układzie wzrokowym spoczywa odpowiedzialność za rozwój intelektualny i to właśnie wzrok jest niejako wyznacznikiem inteligencji naszego malucha.

Proces widzenia jest oparty na czterech układach:

  • Orientacji – odpowiada za orientację w przestrzeni, równowagę, postawę oraz ułożenie ciała. Mózg wykorzystuje do tego informacje z układów czuciowych, kolejno łącząc je z bodźcami wzrokowymi.
  • Lokalizacji – dzięki ruchom oczu takim jak ruchy skokowe, ruchy skoncentrowane na obiekcie/przedmiocie, ruchy śledzące przedmiot ,ruchy zbieżne (w kierunku nosa ) i rozbieżne  w kierunku przeciwnym możliwe jest dostrzeganie przedmiotów w przestrzeni oraz określanie ich położenia.
  • Identyfikacji – odpowiada za rozpoznawanie przedmiotów i jest ściśle związany z ostrością widzenia. Ostre widzenie na każdą odległość jest podstawą identyfikacji.
  • Integracji (komunikacji) – odpowiada za połączenie uzyskanych informacji wzrokowych z mową i językiem.

Wykonując zaproponowane  ćwiczenia, tak naprawdę wykonacie  podwójną pracę, zwiększając ich wartość terapeutyczną. Albowiem bawiąc się ze swoim dzieckiem wyćwiczycie  funkcje wzrokowe percepcyjne i zarazem optyczne, które tak naprawdę rozwijają się równocześnie i pozostają ze sobą w ścisłej korelacji.

Będziecie dumni z tego, jako ogromny wpływ macie na kształtowanie tak małej jednostki oraz jak bardzo strategicznie działacie  i modelujecie rozwój swojego dziecka.

Zachęcam szczególnie rodziców, którym zależy na harmonijnym rozwoju wzrokowym swojego dziecka, ale także na rozwoju innych jego obszarów, przede wszystkim słuchowym,  ruchowym, a nawet  emocjonalno – społecznym, co w konsekwencji daje prawidłowy rozwój inteligencji.

Pamiętajmy, że to właśnie funkcje poznawcze determinują rozwój intelektualny, a wzrok, jako funkcja poznawcza, kształtuje się jako pierwszy i daje początek rozwojowi inteligencji oraz warunkuje jej poziom.

Jeśli w porę zajmiecie się Państwo swoimi podopiecznymi, nie będziecie musieli korzystać z długotrwałych i płatnych terapii, tym samym oszczędzicie dziecku stresu, czy innych nieprzyjemności. Musicie pamiętać, że brak lub zaburzenia w sferze koordynacji wzrokowo-słuchowo-ruchowej prowadzi do dysleksji, a trudności w czytaniu i pisaniu wynikające z zaburzeń widzenia do optodysleksji.

Problem dotyczy ponad 5 % dzieci w wieku szkolnym i wymaga specjalistycznej terapii, rehabilitacji. Mylenie zaburzeń ortoptycznych z dysleksją jako zaburzenia rozwoju językowego u dziecka ma charakter masowy. W szkołach nie jest utożsamiana z zaburzeniami widzenia, wynikającymi ze złej pracy soczewki oka (akomodacja oka) i braku współpracy pomiędzy oczami (widzenie obuoczne).
Tymczasem istnieje specyficzna odmiana dysleksji: dysleksja wzrokowa.

Reasumując, warto więc prowadzić stymulację funkcji wzrokowych, która niewiele kosztuje, niż terapię funkcji wzrokowych, która jest czasochłonna i na pewno o wiele droższa.

Zabawowa forma ćwiczeń sprawia, że dziecko nie odczuwa presji ćwiczeń. Użyte w nich zabawki, pomoce i inne przedmioty na pewno znajdą się w pokoju każdego malucha, można je też wykonać samodzielnie. ❝

 

Twój trener – Iwona Zając

OBEJRZYJ BEZPŁATNE SZKOLENIE
Zanim przejdziesz niżej aby poznać skuteczne sposoby stymulacji funkcji wzrokowych u dzieci do szóstego roku życia

Obejrzyj pełny cykl ćwiczeń i zabaw dotyczący Stymulacji Funkcji Wzrokowych u dzieci czteroletnich.
"STYMULACJA FUNKCJI WZROKOWYCH U DZIECI"
Ćwiczenia z dziećmi w wieku 4 lat.
Zaprezentowane ćwiczenia pochodzą z Kursu Online, którego szczegóły poznasz poniżej.
ĆWICZENIA, KTÓRE MIAŁAŚ OKAZJĘ ZOBACZYĆ
TO DOPIERO POCZĄTEK!
Niezależnie od tego, czy Twoja chęć poznanie zabaw, ćwiczeń, technik i sposobów pracy z dziećmi dojrzewa od dawna, czy dopiero przed chwilą wpadłaś na pomysł, że chcesz zdobyć zestaw nowych umiejętności i materiałów do pracy, mamy sposób na to, żeby nauczyć Cię tego przyjemnie i skutecznie.

W tym celu przygotowaliśmy wyjątkowej jakości Kurs online:
Stymulacja Funkcji Wzrokowych z Iwoną Zając.
Co wchodzi w jego skład?
W SKŁAD KURSU WCHODZĄ ZAGADNIENIA PRAKTYCZNE W POSTACI ZAREJSTROWANYCH, POKAZANYCH I DOKŁADNIE OMÓWIONYCH ZABAW I ĆWICZEŃ, KTÓRE MOŻESZ WYKONYWAĆ W POSZCZEGÓLNYCH ETAPACH ROZWOJU DZIECKA.

TO OSIEM ROZBUDOWANYCH MODUŁÓW ZAWIARAJĄCYCH 88 LEKCJI, WZBOGACONYCH O MATERIAŁY DODATKOWE.

CAŁOŚĆ SKŁADA SIĘ NA JEDEN DUŻY KURS, KTÓRY NAUCZY CIĘ WSZYSTKIEGO CO MUSISZ WIEDZIEĆ ABY BEZPIECZNIE I SKUTECZNIE PRACOWAĆ Z DZIEĆMI.

A TAKŻE JAKIE ZABAWY I ĆWICZENIA ZALECAĆ RODZICOM DO INDYWIDUALNEJ PRACY.

ZABAWY I ĆWICZENIA ZAPREZENTOWANE SĄ W KOLEJNOŚCI ZGODNIE Z ZASADĄ STOPNIOWANIA TRUDNOŚCI.

MATERIAŁ ZGROMADZONY W KURSIE JEST WYNIKIEM WYKSZTAŁCENIA, DOŚWIADCZENIA ZDOBYTEGO PODCZAS PRACY TERAPEUTYCZNEJ, WNIKLIWĄ LEKTURĄ ORAZ DOŚWIADCZANIEM LOSÓW INDYWIDUALNYCH PODOPIECZNYCH, P. TRENER IWONY ZAJĄC.
OSOBY, KTÓRE UKOŃCZĄ KURS:


Będą umiały podjąć, odpowiednie dla wieku dziecka, działania stymulujące wzrok.
Będą wiedziały jakie zabawki i pomoce edukacyjne wykorzystać do stymulacji, aby móc optymalnie wpłynąć, poprzez swoje działania, na rozwój percepcji wzrokowej dziecka.
Dowiedzą się dlaczego warto zainwestować w materiały we wzory, a unikać pastelowych barw w aranżacji pomieszczenia dla noworodka, jak ważna rolę mają wzorzyste o określonych barwach ubranka, zabawki i inne przedmioty używane przez dziecko w czasie codziennego funkcjonowania.

OSOBY, KTÓRE WYKUPIĄ KURS:


Otrzymają zestaw kilkadziesięciu filmów instruktażowych, bogatych w ćwiczenia funkcji wzrokowych.
Całość merytoryczna kursu to 6 rozdziałów - okresów rozwoju, w których omawiane i pokazywane są ćwiczenia odpowiednie do wieku dziecka. Każdy okres to jeden rok życia, począwszy od momentu narodzin do 6. Roku życia.
Uczestnicy zobaczą jak prawidłowo używać profesjonalnych pomocy, zestawów obrazków do terapii i zabawy.

JAKĄ WIEDZĘ ZDOBĘDĄ?


Uczestnicy kursu zdobędą wiedzę o tym, czym są funkcje wzrokowe, jakie występują zaburzenia funkcji wzrokowych i jaki wpływ mają one na ogólny rozwój dziecka w kontekście umiejętności szkolnych.
Zdobędą informacje o tym czym jest fiksacja, akomodacja, widzenie obuoczne oraz ruchy sakkadowe oczu.
Z łatwością będą mogli przygotować i przeprowadzić bardzo ważne ćwiczenia istotne dla rozwoju wzroku i nie tylko.
Nauczą się wykorzystywać pomoce, zabawki i przedmioty odpowiednio do ćwiczeń oraz do wieku dziecka.

Dowiedzą się jak można urządzić pokój dla niemowlęcia, aby od początku jego życia kształtować percepcję wzrokową.
Usystematyzują posiadaną i zdobytą wiedzę, ponieważ kursowi nadano porządkowy charakter.

CO ZYSKAJĄ?


Kursanci uzyskają dostęp do filmów szkoleniowych, które są bardzo wartościowym materiałem dydaktycznym w szczególności dla bardzo małych dzieci. Filmy podzielone są w taki sposób aby każde ćwiczenie pokazane było osobno – dla wygody uczestnika kursu.

Po ukończeniu studenci będą umieli bawić się i dobrze prowadzić ćwiczenia, aby optymalnie wpłynąć na funkcje wzrokowe optyczne i percepcyjne, a także przyczynić się do polepszenia percepcji wzrokowej w ogóle.

Możliwość przystąpienia do kursu Stymulacji Funkcji Wzrokowych jest otwarta
Czy Kurs jest odpowiedni dla Ciebie?
TAK, jeśli:

• Jesteś logopedką, neurologopedką, terapeutką pedagogiczną, psycholożką, tyflopedagożką.

• Prowadzisz rewalidację indywidualną.

• Jesteś osobą zajmującą się edukacją (np. nauczycielka w żłobku/przedszkolu) oraz interesujesz się rozwojem dzieci.

• Prowadzisz inne zajęcia z dziećmi w wieku 0-6.

• Jesteś studentką  i odnajdujesz się w tematach związanych z rozwojem dzieci.

• Chcesz nauczyć się nowych umiejętności od specjalistki w swojej dziedzinie, która codziennie pracuje z pacjentami.

• Pragniesz zdobywać wiedzę nie tylko teoretyczną ale także praktyczną i uczyć się poprzez działanie.

 

NIE, jeśli:

• Jesteś terapeutką z bogatym doświadczeniem w pracy z dziećmi z deficytami i posiadasz zgromadzoną i usystematyzowaną wiedzę dot. ćwiczeń stymulacji funkcji wzrokowych.

• Posiadasz pomoce naukowe i terapeutyczne oraz wiesz jakie ćwiczenia zalecać rodzicom do pracy indywidualnej w domu w ramach tejże stymulacji. 

 

[Oczywiście Kurs przeznaczony jest również dla mężczyzn – prosimy o wybaczenie dotyczące końcówek.] 

Jeśli na przynajmniej jeden z punktów na TAK odpowiadasz twierdząco 👍
Jesteś w odpowienim miejscu!
Przeprowadzimy Cię przez najważniejsze zagadnienia związane ze Stymulacją Funkcji Wzrokowych

Nauczymy Cię jakie, kiedy i w jakiej kolejności ćwiczenia wykonywać.

Podczas kursu dowiesz się dokładnie jak pracować z dziećmi.

Pokażemy Ci także z jakich pomocy korzystać i gdzie je znaleźć!

CO DOKŁADNIE ZAWIERA KURS❓

LISTA LECJI:

  1. Przywitanie
  2. Krótki wstęp
  3. Jak studiować Kurs?
  4. Krótko o pomocach
  5. Ważna informacja

LISTA LECJI:

  1. Pierwsze informacje
  2. 2 i 3 mż / część 1
  3. 2 i 3 mż / część 2
  4. 4 i 5 mż
  5. Niepokojące objawy w 4 i 5 mż
  6. 6 i 7 mż
  7. Niepokojące objawy w 6 i 7 mż
  8. 8 i 9 mż
  9. Niepokojące objawy w 8 i 9 mż
  10. 10, 11 i 12 mż
  11. Niepokojące objawy w 10, 11 i 12 mż
  12. Zakończenie

LISTA LECJI:

  1. Przywitanie i wstęp do zajęć
  2. I połowa roku / ćwiczenie 1
  3. I połowa roku / ćwiczenie 2
  4. I połowa roku / ćwiczenie 3
  5. I połowa roku / ćwiczenie 4
  6. I połowa roku / ćwiczenie 5
  7. I połowa roku / ćwiczenie 6
  8. I połowa roku / ćwiczenie 7
  9. I połowa roku / ćwiczenie 8
  10. I połowa roku / ćwiczenie 9
  11. II połowa roku / ćwiczenie 1
  12. II połowa roku / ćwiczenie 2
  13. II połowa roku / ćwiczenie 3
  14. II połowa roku / ćwiczenie 4
  15. II połowa roku / ćwiczenie 5
  16. II połowa roku / ćwiczenie 6
  17. II połowa roku / ćwiczenie 7
  18. II połowa roku / ćwiczenie 8
  19. II połowa roku / ćwiczenie 9
  20. II połowa roku / ćwiczenie 10
  21. Niepokojące objawy

LISTA LECJI:

  1. Ćwiczenie 1
  2. Ćwiczenie 2
  3. Ćwiczenie 3
  4. Ćwiczenie 4
  5. Ćwiczenie 5
  6. Ćwiczenie 6
  7. Ćwiczenie 7
  8. Ćwiczenie 8
  9. Ćwiczenie 9
  10. Ćwiczenie 10
  11. Ćwiczenie 11
  12. Ćwiczenie 12
  13. Ćwiczenie 13
  14. Ćwiczenie 14
  15. Ćwiczenie 15
  16. Ćwiczenie 16
  17. Ćwiczenie 17
  18. Jak często ćwiczyć?
  19. Niepokojące objawy

LISTA LECJI:

  1. Przywitanie
  2. Ćwiczenie 1
  3. Ćwiczenie 2
  4. Ćwiczenie 3
  5. Ćwiczenie 4
  6. Ćwiczenie 5
  7. Ćwiczenie 6
  8. Ćwiczenie 7
  9. Ćwiczenie 8
  10. Ćwiczenie 9
  11. Ćwiczenie 10
  12. Ćwiczenie 11
  13. Niepokojące objawy

LISTA LECJI:

  1. Przywitanie
  2. Ćwiczenie 1
  3. Ćwiczenie 2
  4. Ćwiczenie 3
  5. Ćwiczenie 4
  6. Ćwiczenie 5
  7. Ćwiczenie 6
  8. Ćwiczenie 7
  9. Ćwiczenie 8
  10. Ćwiczenie 9
  11. Ćwiczenie 10
  12. Ćwiczenie 11

LISTA LECJI:

  1. Ćwiczenie 1 / część 1
  2. Ćwiczenie 1 / część 2
  3. Ćwiczenie 2
  4. Ćwiczenie 3
  5. Ćwiczenie 4
  6. Niepokojące objawy
  7. Zakończenie i pożegnanie

BONUS
To nasz ukłon w Twoja stronę. Jest to moduł, który zawierać będzie materiały dodatkowe, bardzo przydatne dla terapeutów.

Materiały bonusowe będą przez nas systematycznie urozmaicane.

Co zawiera w tej chwili??

  1. Spis pomocy terapeutycznych.

UWAGA
Nagrane materiały podzielone zostały w taki sposób aby każde ćwiczenie pokazane zostało osobno – dla Twojej wygody.

Łącznie zestawy zawierają 88 filmów z ćwiczeniami, których spis znajdziesz powyżej.

Dostęp do wskazanych materiałów otrzymujesz na 1 ROK od razu po dokonaniu zamówienia

CERTYFIKAT UCZESTNICTWA

Każdy uczestnik Kursu otrzyma Zaświadczenie uczestnictwa w szkoleniu, który zostanie wydrukowane na grubym, ozdobnym papierze. Następnie podpisane przez Iwonę Zając, wysłane zostanie Pocztą na adres wskazany przy składaniu zamówienia.

Certyfikat Funkcje Wzrokowe (1)
DUŻO TEGO PRAWDA?
Jak sama widzisz, program kursu Stymulacji Funkcji Wzrokowych z Iwoną Zając jest bardzo bogaty w treści.
Stworzyliśmy go w taki sposób w jaki sami chcielibyśmy podchodzić do kursów, w których uczestniczymy:
KOMPLEKSOWO.
Wiemy, że Twój czas jest cenny i wcale nie masz go zbyt wiele.
Dlatego dajemy Ci wiedzę, z której możesz czerpać na różne sposoby:

👉 Możesz przejść Kurs od razu zapoznając się z materiałami 'od deski do deski,'
👉 Możesz wybierać materiał, ucząc się tego co dla Ciebie najważniejsze i najbardziej potrzebne,
👉 Możesz w spokoju przeglądać każdą lekcję po kolei w wolnym czasie miedzy zajęciami lub w wolnej chwili.
BO MASZ NA TO CAŁY ROK!
Czy jest inna droga?

Czy da się tego wszystkiego nauczyć gdzie indziej i za darmo?
OCZYWIŚCIE, ŻE TAK!
Pod jednym warunkiem: nie cenisz swojego czasu.
Możesz oczywiście stwierdzić inaczej i poświęcić mnóstwo czasu i zasobów, żeby:

✔️ Samodzielnie szukać wiedzy, często w obcym języku, lepszej lub gorszej.
✔️ Przeszukiwać godzinami YouTube w poszukiwaniu ćwiczeń, które tak naprawdę nie wiesz czy można stosować.
✔️ Siedzieć na webinarach, które tylko musną temat.
✔️ Przerobić kursy pozostawiające dużo luk wiedzy.
✔️ Wydawać tysiące złotych na szkolenia stacjonarne, dotykające tylko wybranych aspektów.
✔️ Samodzielnie opracować materiały dla pacjentek i nagrać relaksacje audio.
Szczerze:
Masz czas i gotowość na popełnianie błędów?
Czy może oczekujesz sprawdzonej wiedzy, gotowych materiałów i pewności, że techniki działają?
Wiedzy od praktyka z dużym doświadczeniem, który na codzień wykorzystuje swoje umiejętności pracując z dziećmi.
Często z osobami, których problemy są naprawdę dotkliwe.
Kim Jest Twórca Programu?
Iwona Zając - nauczyciel, wykładowca, terapeuta.
✅ Logopeda, Tyflopedagog, Surdopedagog, Oligofrenopedagog,.

✅ Specjalistka AAC oraz terapeutka nauczania kierowanego metodą PETOj.

✅ Na co dzień pracuje w Szkole Specjalnej, Szkole z oddziałami integracyjnymi. Prowadzi także własny gabinet. Posiada 40 – letnie, praktyczne doświadczenie w pracy z dziećmi z niepełnosprawnościami oraz rozwijającymi się w normie.
Kilka słów o mnie:

Jestem absolwentką Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie. Pracuję w Szkole Specjalnej i w Szkole z Oddziałami Integracyjnymi jako surdopedagog, oligofrenopedagog oraz tyflopedagog.

Prowadzę zajęcia terapeutyczne / rewalidacyjne z dziećmi mającymi bardzo różne deficyty w rozwoju poznawczym. Jako pedagog specjalny posiadam bardzo długi staż pracy. Pracowałam w różnych placówkach oświatowych (szkoły podstawowe  specjalne, masowe, szkoły  średnie, przedszkola, wyższe).

Byłam wykładowcą  w Łużyckiej Wyższej Szkole Humanistycznej oraz w Ośrodku Doskonalenia Nauczycieli i Zakładzie Doskonalenia Zawodowego. Prowadziłam szkolenia dla pracowników oświaty, przyjmowałam studentów na praktyki, prowadziłam turnusy neurologopedyczne. Podczas swojej pracy mam przyjemność stykać się z ogromną liczbą dzieci z deficytami  w rozwoju, szczególnie dzieci niemówiących, z zaburzeniami komunikacji językowej.

Do dziś prowadzę terapię dzieci niemówiących i takie właśnie najbardziej mnie fascynują.

Ile kosztuje ten Kurs?
Pełen kurs Stymulacje Funkcji Wzrokowych z Iwoną Zając (wraz ze wszystkimi dodatkami) wyceniony został przez nas na:
899 zł
Oczywiście wystawiamy fakturę VAT do każdego zamówienia.
Ważne!
Nie ponosisz żadnego ryzyka!
Dlaczego?
Jesteśmy pewni, że stworzony przez nas Kurs spełni Twoje oczekiwania. Ale jeśli stanie się inaczej, jeśli uznasz, że wiedza i materiały tu zgromadzone nie są dla Ciebie, to zwrócimy Ci 100% poniesionych kosztów!
Masz 7 dni
Na żądanie zwrotu. Oczywiście liczone od momentu zakupu. Po prostu piszesz nam wiadomość z numerem konta a my przelewamy Ci pieniądze i wystawiamy korektę faktury.
Chcesz kupić na raty?
Żaden problem!
Oczywiście dajemy Ci możliwość skorzystania z zakupu ratalnego.
Kliknij przycisk poniżej aby dowiedzieć się jak kupić na raty - to niezwykle proste i opłacalne!
Najczęściej zadawane pytania:
W jakiej formie odbywa się Kurs?

Kurs odbywa się online. Jest to najwygodniejsza forma udostępniania przez nas a odbioru przez Ciebie wiedzy.

Kiedy dostanę dostęp do Programu?

Twoje konto zostanie utworzone na platformie kursshantala.pl od razu po dokonaniu płatności. Dane dostępowe otrzymasz na adres e-mail podany przy składaniu zamówienia. 
Ze wszystkich materiałów, o których pisaliśmy wyżej, możesz korzystać od razu po zalogowaniu się.

Jak długo mam dostęp do Programu?

Dostęp do szkolenia przyznany masz na rok od zakupu.
Jeśli w tym czasie pojawią się aktualizacje czy uzupełnienia, otrzymasz je gratis.

Czy mogę ściągnąć materiały i oglądać je offline?

Możesz ściągnąć wszystko oprócz video. Nagrania video są odtwarzane z naszego serwera i nie można ich pobrać.

NATOMIAST pamiętaj, że zarówno do filmów jak i do wszystkich innych materiałów masz dostęp ciągły i bez ograniczeń.

Czy dostanę fakturę za kurs?

Tak, wystawiamy faktury za kurs – zarówno dla firm jak i osób fizycznych.
Aby otrzymać fakturę na firmę, należy w formularzu zamówienia wybrać „zamawiam jako firma/organizacja”.

Czy można płacić w ratach?

Tak, jest możliwość płatności ratalnej.
W tym celu należy przy składaniu zamówienia wybrać sposób płatności: Raty Przelewy24.

Dokładną instrukcję jak zapłacić w ratach znajdziesz TUTAJ

Czy udział w Kursie daje uprawnienia zawodowe?

Nie, nie przyznajemy uprawnień zawodowych.

ALE z wiedzy zdobytej podczas nauki możesz korzystać w swojej pracy, ponieważ ma on charakter dokształcający. Pozwala poszerzyć i pogłębić wiedzę uczestnikom z danych obszarów tematycznych, korzystając z wiedzy najlepszych ekspertów Szkoły.

Kiedy otrzymam przesyłkę pocztową z Zaświadczeniem udziału w Kursie?

Materiały wysyłamy maksymalnie 14 dni roboczych po złożeniu przez Ciebie zamówienia.

Jeśli zdarzy się, że po upłynięciu tego czasu nie otrzymasz przesyłki, napisz email do naszego biura: masazshantala24@gmail.com
Niestety może się zdarzyć, że Poczta Polska przetrzyma/zagubi list. W tym przypadku daj nam znać.

Jeśli chcesz otrzymać list na adres inny niż ten podany przy rejestracji, poinformuj nas o tym fakcie zaraz po zakupie.

Ile mam czasu na ewentualny zwrot pieniędzy?

Masz na to czas aż przez 7 dni od momentu zakupu.

Napisz nam wiadomość podając swój adres email użyty podczas składania zamówienia. Dodaj także koniecznie numer konta bankowego, na który mamy zrobić zwrot.

Będzie miło, jeśli dasz znać dlaczego Program nie spełnił Twoich oczekiwań (ale nie jest to wymagane).

Czy mogę liczyć na jakąś zniżkę...?

Nie. Aktualna cena jest ostateczna, nienegocjowalna i… okazyjnie niska. Nigdy nie będzie taniej. Mało tego – kolejna edycja na pewno będzie droższa (tak jak obecna jest droższa od poprzedniej).

WSZYSTKO JASNE?
Świetnie!
Po dołączeniu do Kursu możesz sobie pogratulować.
Właśnie doskonale inwestujesz w rozwój swojej wiedzy!
kliknij: